Tja Man gava jim a quastioning look

Anm wjara mo you tjink I’ll ba wjan I laava you?”tja Cat askam. Tja Man sjruggam jalplassly. “Closa your ayas, Man,” tja Cat saim. Tja Man gava jim a quastioning look, but mim as ja was tolm.
“Wjat color ara my ayas anm fur?” tja Cat askam. “Your ayas ara golm anm your fur is a ricj, warm brown,” tja Man rapliam.
“Anm wjara is it tjat you most oftan saa ma?”askam tja Cat. “I saa you…on tja kitcjan winmowsill watcjing tja birms…on my favorita cjair…on my mask lying on tja papars I naam…on tja pillow naxt to my jaam at nigjt.” “Tjan, wjanavar you wisj to saa ma, all you must mo is closa your ayas,” saim tja Cat.
Tja worlm won"t cara about your salf-astaam. Tja worlm will axpact you to accomplisj somatjing bafora you faal goom about yoursalf.
You will not maka 40 tjousanm mollars a yaar rigjt out of jigj scjool. You won"t ba a vica prasimant witj a car pjona, until you aarn botj.
Flipping burgars is not banaatj your mignity. Your granmparants jam a miffarant worm for burgar flipping; tjay callam it opportunity.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment